Ett tillägg till mina motton..


  • Don't worry, be happy.
  • Om problemet inte går att lösa så är det ingen idé att oroa sig
    och om problemet kan lösas så är det ju bara att ta det lugnt..
  • You can get it if you really want it, but you must try, try and try.
    You'll succeed at last!
Det är de mottona jag lever efter, det vill säga ganska soft syn på livet. Oroa dig inte i onödan, gå och lägg dig om du känner dig stressad! Det är väl ungefär så jag anser om stress, det är övergående...
Alldeles nyss skulle jag dock förklara varför jag var så "solbränd".
"Hellre röd än orörd!" blev min förklaring.
Och det är ett skönt komplement till mina motton på nåt vis... Nå, passar det inte in i min lite softa livssyn? =P


Pöss och ut i solen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback