Lista, det var längesen..

ALLMÄNT...
Namn: Anna, whatever you wanna call me baby!
Piercingar: Ja
Tatueringar: Nope
Längd: 165 cm
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Brunett?
Är du kär i någon: I wish!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jag letar ju lägenhet =P
Tänker du på självmord: Nej, jag gjorde ett tag, min deprimerade period när jag var 14 =)
Tycker andra att du är attraktiv: Vem vet?
Vilket shampoo använder du: Det som luktar godast i duschen
Vilken parfym använder du: Amor Amor och någon Nike eller Puma eller vad det är..
Vad är du rädd för: Tjocka gubbar som följer efter mig när jag går hem?!
Gillar du att tvätta: Jag gillar doften av nytvättat
Gillar du Berg-och-Dalbana: Not so much

ANTAL...
Gånger du varit kär: Kanske 2 eller 3
Gånger ditt hjärta brustit: En gång tror jag
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 4 st
Ärr du har på kroppen: Jag har iaf ett på vardera knä efter att min syster bundit ihop mina ben när jag sov, så när jag klättrade ner från min loftsäng slog jag mig lite grann.... UNGJ*VEL =)

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Solat, läst en bok, pratat i telefon och bokat tvätt-tid
Var det kul: Sommaren behöver inte var kul, den är underbar ändå!
Hur tidigt stiger du upp: När jag vaknar
Gillar du att slåss: Som träning ja!
Vad ska du göra ikväll: Gosa ner mig o läsa en deckare.

Är du seriös: I stort sett alltid!
Vad är du allergisk mot: Skitsnack
Var har du ont: I hjärtat? =)
Använder du hårspray: Helst inte, men nu har jag klippt mig. Vi får se!
Kan du stå på händer: Hahaha, törs jag prova?
Favorit serie: Scrubs, DH, Grey´s eller något annat lattjo.

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Njaee
Är du glad nu: J, det är jag väl oftast?!
Var du glad igår: Nej, lite bitter förståss.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Förtillfället?
Vad dansar du till: Det som låter glatt och får min på studshumör!
Stockholm är: Sveriges sk huvudstad.
Göteborg är: Sveriges egentliga huvudstad ;)
Kan du sjunga: Haha, vem bryr sig?! Det är roligt!
Mer värt än guld: Lycka
Spaghetti eller makaroner: Ehm, makaroner finns fler sorter?
Ett land jag helst vill besöka: Utlandet!
Ska bli skoj: Min fikadag med min lillkusin
Ska inte bli skoj: Jobba på måndag?
Sparar till: det har jag glömt.... Pensionen hahah
Väntar på: Nåt lattjo
Pålägg som gäller: Bra fråga
Dagens dryck: Pärondryck med ciderkaraktär och vatten såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback