Lite struntsaker.

Tjo,
jag har faktiskt en plan.
Jag bestämde mig alldeles nyss.
Nobody else knows about this!
Istn't it lovely?

Men för er andra då, imon är sista dagen jag arbetar. Då slutar ja 4, tjo-ho. Läs min IRONI! Sen är det semester, på söndag kommer min goa moste ner till Göteborg från norrlands mörka snöiga skogar, tillsammans med sina tre små vildingar, Gustav, som bara är så jäkla cool unge, norrlänning ut i fingertopparna! Tova, ett riktigt litet charmtroll, flirtar med alla, vuxna som barn, men enbart grabbs såklart! Hon är så söt att hon kommer undan med det dessutom! Agnes, den senaste i skaran, känner henne faktiskt inte, för hon var en liten bebis sist jag såg henne, bara dryga året...

Men tjenare, dom är så roliga med, Gustav- blond och blåögd, Tova -svart hår och svarta ögon, men Agnes var minsann rödhårig med blå ögon när hon var liten, nu är hon la mer blond.. Men det såg ut som att Jessica vart ute och lattjat lite =)

Det kommer bli så grymt bra! och nästa helg på lördan så fyller min moster 50 så, då ska vi ta med henne ut! Det börjar la först med lite syskon-bortskämning, när "tanterna" går på spa! Jag fick inte följa med minsann, då kan de gott vara tanter =) Sedan efter det är det lite mindre klart alltså.. Beror lite på vädret som iofs verkar bli bra, men ja, I guess I will tell you when the show is over, man vet ALDRIG vem som läser detta... så allt behöver hon inte veta i förväg =P

Och på tisdag så kommer Axel hit, han ska bygga ett hus åt sin morbror? Eller hur var det?  I don't really know! Han skulle pendla med tåget till Lerum iallafalla, för där bor hans morbror... eller om det var farbror.. Klurigt!

Vad ska jag då hitta på med honom är la frågan va?! Jag vet faktiskt inte.
Jag vet inte hur hans planer ser ut så det är lite svårt att bestämma. Jag ska nog hänga en del i Gråbo iallafall o lattja med bebiskusinerna. Det är väl de sista av mina kusiner som föds i den här släkten?! NU börjar ju nämligen kusinbarnen ploppa ut. Brorsan på nyår, Petra i april. Anna räknas ju inte ens hon fick ju för 15 år sen typ.. men har visserlgien fått två knattar nu de senaste åren, sedan har vi ju Tina, två små knoddar den äldsta blir "6" år? I don't know... Vilka har vi mer? Jo Sandra ska få nu i septeber tror jag det var. Sedan polare då....; Räkan fick ja när var detta, september förra året? Anders ska ha nu i oktober, Nord ska ha i höst någon gång... Ja som sagt, det verkar vara baby-boom på G. Och jag tror att min släkt står för det mesta av den =P Nejdå... Men det kommer fan ungar varje år. Och nu när kusinerna kommer upp i "skaffa-barn-ålder" är det la bara en tidsfråga innan det blir min tur. Men jag säger som så, att om inte de som är äldre än mig har än, så är det inte min tur?! Sluta stressa mig!


Back to plans var det ja... Hmm jag har en tanke att ta e liten turistvandring i stan, kan ju vara trevligt med tanke på att det jag faktiskt kan om den stad jag växt upp i och bott i större delen av mitt liv är förvånansvärt lite. Det är lite tragiskt, Nissevar ju så himla duktig när han visa mig runt i sthm och berättade om husen och dess historia. Nu kan jag ju inte berätta då va, så risken finns att han får berätta för mig med =) IGEN!

Sedan kunde det ju vara najs att åka o bada o sånt därnt. Men det beror som sagt lite granna på hur hans planer serut, samt hur vädret påverkar lusten att bada. I ösregn är det av någon anledning mindre lockande!

Nej nu ska vi sluta med att jiddra om massa strunt
Matdags!
Magen den värker.

Och sedan msåte jag sluta med att gå och lägga mig runt klockan 18.00, för jag vaknar så jäkla ofta på natten.
Och sedan måste jag ju lägga mig samma tid nästa kväll eftersom jag blir så trött...

Illa illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback