Är det du eller jag?

Jag vet jag är lite fucked upp.. Halva huvvet är ju fullt av påhittade sakero den andra halva mestadels av onödigt vett som låttexter eller citat eller något annat egentligen onödigt, och lite ite lite kunskap. Ytterst lite! =) Men men, jag vet ju att det inte heter de "södligare delarna av Sverige" iallafall. Det vet inte fröken Tv-väder!

Anyway, jag tror nog att jag håller på att bli tokig, trots all min oerhörda kunskap om det mesta.

Devis för det här med att älska något. Ja jag kan väl hålla med om att det är på väg att bli utlakat om det inte redan är, och jag är väl en del i den processen. Men när man plötsligt får ett spontant lyckorus för någonting som en person precis gjort och hjärtat håller på att explodera så tro fa att jag attack-kramar personen och säger i love you. För jag gör det. Just då! Kanske inte som i giftas-älskar någon, men som i du gör mig lycklig! Sedan behöver det inte heller betyda att jag är förälskad i denna någon. För guds skull. Jag blir aldrig förälskad nästan. Jag tillåter mig inte. Jag är rätt selektiv, och ganska kräsen. Men visst ibland vill jag väl ha mig en kram eller två =)

Jag vet när jag var lite o vi bodde i stan så hade vi en lägenhet där jag kunde cykla runt runt runt... Från mammas o pappas sovrum till vardagsrummet till hallen och ut i köket o in i sovrummet igen... Och varje gång jag passerade mamma o pappa så sa jag "lavlo". Var inte riktigt lika bra på engelska som jag är idag. Så du kanske kanske kan lista ut vad det betyder. Eller när mamma var med barn med lillasystra mi, så kramade jag hennes mage o sa; Min tjocka goa feta mamma. Är det inte världens bästa kärleksförklaring?! Ärligt talat, ingen förolämpning alls och den som tolkar in sånt kan ju dö på direkten, bara en oavbruten kärlek till det bästa som finns. Min Mamma och Pappa!!

Back on the subject?!
Jag tycker om dig massor, du är himla gosig. Jag känner dig inte riktigt. Men det jag vet har fått dig att stanna kvar, kanske far too long?! Jag vet faktiskt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback