Du är rätt snygg, men jäkla korkad!

Vet du vad bejb?
Jag är faktiskt trött.
Jag tror att jag lever världens mest krångliga liv, medan mitt liv verkar vara en promenad på rosenblad enligt andra.
Jag känner sorgerna på mina axlar och tårarna som bränner bakom ögonen, medan andra bara ser mina leende läppar.
Jag vet smärtan som svider i mitt hjärta och får det att ömma, medan andra bara hör mitt skratt och lockas med i min glädje.

Att folk ser så himla fel?! Att jag spelar så himla bra?! Att jag lurar er så jäkla bra? Eller är det bara ni som läser mig så himla fel?! Är det så att ni träffar mig på de lyckliga stunderna? Eller ser ni vad ni vill se i mig?!

Jag är faktiskt inte deprimerad, jag är faktiskt riktigt lycklig. Dock är inte allt i mitt liv till belåtenhet. Många många saker jag gärna ändrat.
Hade gärna sett att du sett mig!
Hade gärna velat att de hemsketer som hänt mig aldrig skett.
Hade gärna sett att de dumheter som hänt mina nära aldrig utsatt dem för vad de blivit utsatta för.
Hade gärna sett att den person jag var, fått vara kvar.

Du är faktiskt helt underbar.
Det du gjort för mig har helat mitt hjärta, far more than you can imagine!
Du är faktiskt helt underbar!

Du får mig att må bra, må bättre.
Du får mig att le!
Du får mig att känna som att du ser mig.

Inte för att snacka skit om Micke för det är inte så bra o hålla på med sånt, men jag tror inte att han såg mig. Jag var där. Men jag tror inte att han såg mig. Han vet inte vem jag var. Han vet inte vad jag är. Han vet inte. Han trodde jag var en bild. Och när den bilden inte var sann så visste han inte hur han skulle hantera det. Jag är inte ett fotografi. Jag är en person. Jag har känslor. Jag visar mina känslor! Kanske för ofta?! Kanske till personer jag inte borde?!


Jag vet inte om jag älskar dig, herregud, don´t get ahead of things!
Men jag tycker om dig, du är himla go. Och framförallt. Du får mig att må bra!



Men samtidigt är du ganska korkad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback