Me = Stockholmsflicka?!

Jag funderar på det, jag funderar allvarligt på det.
En kompis kollar efter lägenheter åt mig as we speak.
Kan bli oerhört läskigt att lämna staden.
Helt utan skyddsnät. Vad ska jag göra där?!
Plugga?
Jobba?
Leva?
Skaffa sugardaddy? =)

Ja lätt!! Hahaha... hade ju helt klart vart det mest bekväma. Plus att om jag bor på baksidan så kan ju mina små söta vänner sova där när de är på väg emot sjöslaget o plums! Yey.. Frågan är la bara hur gott jag kommer må resten av tiden. Min översociala fan! Pelle sa det också häromdan när jag snackade med honom, han ska ju flytta ut i skogen... hahaha... Till ett torp! =) Men det kan nog passa honom, liten pysselnisse. Han kommer nog trivas alldeles utmärkt o ha sitt lilla torp o bygga på, o en trädgård att böka runt i... =)

Jag däremot hade inte passat där tex. jag vet när vi åkte genom smålands skogar och Malin sa; Är inte det här drömmen?! En liten gård med massa skog omkring.... Jovisst, MARDRÖMMEN! Var vad jag o Linda svarade... Man är la olika helt enkelt!


Asså shit, nu ringde Jeppe, hej är du sugen på en lght på 40 kvadrat på folkungagatan? Vet du vart det ligger? Det är ungefär 100 meter från Medborgarplatsen! OM jag vet vart det ligger! For fuck sake! OM jag ska bo någonstans så vill jag bo på söder... Hahahah... Helt stört..
Vad ska jag göra nu då?

Har bara lekt med tanken liksom, inte direkt seriöst. Men ändå.. så får man den här i knät.. O killen jag pratade med, asså Jeppes polare sa; Även om du inte får den här lägenhete så kan jag fixa en schysst lya till dig, säg bara till lite mer än en månad innan så jag har tid o fixa.. OMG!

Jag tror jag får dåndimpen =)

Kommentarer
Postat av: Träsk

härmis! =)

2008-06-26 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback