Ett misstag, en ny syster och fest?!

Tja, Ja o tina körde en fuling igår... pratade med folk om att gå ut på stan, allt var planerat för ett himla gött kalas.. Men vad händer? Jo, vi sätter oss o förfestar lite granna, blandar drinkar, softar o har allmänt trevligt.. Bara hon och jag! Men sendan slår vi på ettan och ser att det är Mr o Mrs Smith! Crazy, vi fastnar där... blandar fler drinkar... Men kommer bannemej inte ut.. Så kan det gå.. Går o lägger oss vid 12-1 snåret! O folk tror vi är på stan o ringer o ringer... =( Sorry..


Sedan hände nåt ännu sjukare, det var att jag o Maggan var syskon! styvsyskon visserligen. Men ändå! Hon var med på alla familjegrejjer, för detta var på något underligt vis via mina dubbelkusin Memme, o hennes styvpappa, där kommer Maggan in o blir min syster. Lite jobbigt när man sitter på stranden sådär o hon kommer fram o man hälsar o det visar sig att nu tillhör hon familjen! Den du! Det var lite smått otippad! Visserligen är det kul o få syskon, men man brukar ju inte känna dem INNAN de kommer till familjen. If you know what I mean?!

Nej nu ska jag o Fanny ut på stan o köpa lite intressanta småsaker. Kan bli najs. Skall hem till Sara i afton ser du. Yes, den lilla rackaren skall bli lika stor som jag.. eller jag menar lika gammal såklart =) Fast inte idag, hon får vänta några dagar till... Onsdag tror jag? Kanske tisdag? Jag o dagar vettu, det är ju som elefanter o porslinsbutiker! Vad tror du en snabbis i duschen? Lite hårfix, och sedan ready to go? Bara så du vet. Jag o Tina kommer vara snyggast i stan ikväll med... Med den lilla skillnaden att vi idag lämnar lägenheten... Hoho.... Pöss

Kommentarer
Postat av: björn

Det var lite ironi i det hela med Facebook förstår du. Men om du vill så kan du få bli min vän nr 100.
Och du, ikväll håller jag på VF.

Postat av: Anna

Haha, det gör man väl alltid? Men varför håller du på dem just ikväll då?

2008-03-15 @ 17:10:35
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback