fortsättning...

Yo, jag börjar på fortsättningen från i torsdags då... Satt som sagt o planerade på Viktoria.. hade himla trevligt, käka gott, drack kallt o ja softa järnet.... Volymen höjdes allt mer dock, himla jobbigt... Men vi hade ju vår lilla servitris som gav en hel del matnyttiga råd. I like! Kollade på klockan sedan, den visade sig vara lite mer än förväntat... Dvs halv 11 och jag som skulle upp till vfun dan efter.. Poor little me! Så vi packade ihop våra pinaler o kubbade ner mot vagnarna och begav oss hem. Fick en skön liten pratstund med Alex... Min lilla sötnos.. Åkte hem, vaknade mitt i natten (som vanligt under vfun) o lekte där heeeeeela långa dagen.. Ganska mysigt faktiskt. Särskilt ett barn fascinerar mig där. Spelade kingout, och fick spö av en 6åring... hahaha, fan va kasst! Well, in my defence har jag inte spelat kingout på en 10 år eller ngt... Mer måste det vara, för det spelade man väl i mellanstadiet, inte på högstadiet!!

Anyhow.. på kvällen sen kom jag hem tänkte lägga mig.. men icke sa nicke.. för
Eric sitter på tåget min skönt störda Afrikakompis =) Leka lite med volvokort är fan underskattat, det kan jag lova! Har nog alltid kul när jag går ut med honom, för han är så klockrent underbart störd =) I like, jag finner många störda människor. Det leder mig vidare i frågan, är det dem? eller är det jag som gör dem störda? I'd like to take all the credit, men jag tvivlar. Vissa vet jag att jag har förstört, men desto fler har jag "rättat" till.... usch vad hemskt.. Men om jag säger påverkat då? Jag tror faktiskt att jag harett ganska bra inflytande. Kanske är lite dominant i vissa sällskap. Kanske inte alltid är den mest diskreta. Kanske inte heller kan vara tyst om vissa saker. Men samtidigt så tycker jag att det är skönt när någon annan leder, om jag själv inte orkar just då. Att det är skönt att kunna stå för och säga vad man tycker, istället för att hymla. Sedan att folk blir ledsna, det vet jag. Allt är inte roligt att höra. Men jag hade hellre fått en upplysning och på så sätt kunnat rätta till problemet i tid, än att upptäcka 2 år senare, att ALLA visste. Men ingen sagt något!
Kanske bara är jag?


Anyway, igår då... Vaknade drog in till stan o köpte mig ett grönt linne, precis som planerat. Yeye.. Det blev ett linne med vargar på, ganska gulligt, och den minsta västen i universum. Kan bli intressant =) Dock blev det inte vad jag hade på mig på kvällen sen... Men det är en senare fråga. Min goa mobbro undrade om jag kunde köpa honom ett par öl när jag ändå var i stan, men jag hann inte =/ Va helt galet mycket folk ute på stan o snurrade! Dock råkade jag springa på pelle av en slump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback