Horoskopet..

image217


Tur
Du riskerar idag att få ett för dig värdefullt föremål utbytt mot någon värdelös liten pryl.

Hälsa
Eftersom risken är liten att din hälsa försämras kan du göra det du planerat utan att oroa dig. Din fysiska och psykiska förmåga är det inget fel på.

Ekonomi
Du kan spara en slant genom att inte gå med på att dela notan vid ett restaurangbesök idag. Annars får du antagligen betala dina vänners dyrare val.

Arbete
Det finns för närvarande tecken på nya och annorlunda verksamheter i din tillvaro. Kreativ verksamhet tycks vara aktuellt.

Kärlek
Dagen ser ut att innehålla en del missförstånd som kan leda till sårade känslor. Då är det viktigt att reda ut sakerna med detsamma.

Relationer
Du tycks fundera över dina relationer. Även om du i grunden har ett bra umgänge kan det kännas lite ensamt just nu.






Kommentarer
Postat av: björn

Jag håller på frölunda pga att jag vill att äckliga fbk ska åka ut. Och så vill jag spela final mot VF. tänk vilka härliga derbyn. Nu öl&hockey.

Postat av: Anna

Haha, du jag tror vi vann =)

2008-03-16 @ 13:34:39
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback