igår..

Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar.
Källa: Magnus von Platen




Tjaaa, och med den logiken så kommer jag ju att vara tvungen till o skriva hemtena nu då... eftersom igår var så sjukt jäkla bra!!!!=) Så kan det gå alltså... Men ärligt talat, på siståne så har jag vart helt gale uppåt, vet inte om det märkts?! Men i stort sett varje dag den senaste veckan så har jag vaknat och kännt att jag vill städa!!! Hallå?! jag vill INTE städa!=) Men ok, så min lägenhet är iallafalla fin just nu... hihi

Ååååh igår var helt underbart!
hade köpt en klänning, faktiskt enbart för igår =) Svart, tajt, tubklänning... Med tre stora blommor på... jättefin! Älskling alltså!! Sedan krävde jag lite positiv respons för att våga bära den. Men älskling, jag tog på mig den o kände mig som en prinsessa på en gång. så mycket övertalning krävdes nog inte hahaha!! Lockigt hår till denna skapese och svarta ögon... älskling, jag tror att jag blev kär i mig själv!!!


Det kommer mer sen. nu Kyckling! Pöss


Kommentarer
Postat av: björn

Jupp bara att gratulera. 1-7 satt rätt smaskigt innan gårdagens utgång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback