Lite kärlek och lite Felix..

Vår lilla stads klenod och älskling Håkan släpper ett nytt album. Älskling alltså. Jag minns hur jag blev helt galen till både Ramlar o känn ingen sorg öf rmig Göteborg, och studsade omkring på gatorna.. My gosh, det var tider det. Gladpop i sin bästa form. Don't tell me there's no such thing! Jag struntar i dina genrer, jag kör mina egna =) bLir lättare så. Den skönaste låttiteln på det nya albumet, som dessutom faller mig väldigt väl i smaken måste vara ?Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din?. I give myself away. Du får mig. Bussigt va? Gör mig inte illa, jag är ömtåligare än du tror. MItt hjärta är gjort av glas... Men för att komma hela vägen in i mitt hjärta måste du finna många nycklar. Jag är lite lurig ser du =)


Nu ska jag snart ut på stan o lära mig fuffens. Felix is my teacher! Kan bli intressant! =) Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback