Lite vals?

Vet du, I did dream about you last night.. Det var dessutom den längsta drömmen jag haft på länge, vi var på ett slott och dansade. Vi dansade vals kan du tänka dig. I think we´ve done that before? Am I right? Men det var maskerad, I didn't know it was you... You did hide, but I knew it was you, I sented your perfume. Sedan avslöjade du dig, du talade, då visste jag definitivt att det var du. I don't need to see you, to know, I can feel you. Är det obehagligt eller? Jag känner när du ser på mig. Jag känner när du är nära. Det är en nervtråd som inte existerar på riktigt, men som likväl är där. Vilket gör det hela lite läskigt. Det gör mig till någon slags bläckfisk som går omkring med tentakler o känner folk.... Hahahha..... Fan va gros!

Men det var en mysig dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback