Man kan ju inte anklaga mig för att vara smart!

Jag har gjort det igen vettu.. Sabbat precis allting. allt som för en gångs skull var bra. Is this me telling me that everything isnt fine after all? Jag börjar ju fundera alltså.

Var ute med flickorna igår =) José, Fanny o Mary o åt tapas.. Vi tänkte ta Mañana, men det var de ju fler som tänkt, så det var knöfullt.. Så vi fick gå till Mi casa istället. Kan la funka det med =) potatisklyftor, calamares, u name it. Svingott verkligen! Mm mm mmmm.... Smaskens till sista slicken, vi snackade om att starta en torsdagsklubb konkurrera lite med handels onsdagspub =P Fast bara vi 4 då.. Kan bli sweeet, franskt tema nästa vecka. Kom förbi om det lockar... Blir nog mer intimt, tänkte jag säga men det gör jag inte för jag tänkte fortsätta meningen med att vi ska ha rödvin o baguetter...haha... Uuuh..Men det blir nog däremot hemma hos ngn av oss. Sedan kom Felix förbi och då gick Mary. Inte för att de inte tål varann utan snarare för tt hon skulle på Stephen Lynch o detskulle inte vi andra. Så vi satt kvar där ett tag, softa lite, tjöta skit.. o drog sedan vidare. Eller jag o Felix gjorde det iallafall.. Josefin o Fanny skulle ju till skolan idag...=/ poor thing.. Så nån billig öl på VIktoria o lite skitsnack. Kan det bli bättre? =) Körde en omgång av "jag har aldrig" vilket kanske itne var helt genomtänkt, men man kan inte alltid vara smartast i stan... Hehe..

Drog la hem runt, hmm vad kan det vara halv 2? Inte tidigt, inte apsent, för vagnarna gick fortfarande =)
Jag skulle beteckna igår som en riktigt trevlig afton!

Men nästa gång ska vi få ett bord på Mañana! That I tell you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback