Mord, drinkar o klänningar?

Har haft lite udda tankar på siståne, jag tror för det första att jag skall bli mördad på spårvagnen, sedan har jag vart sjukt stressad under vfun av någon anledning, bara kännt mig jagad. Inte av ungarna kanske bör tilläggas =P Hade möte med min madam idag, mindre upphetsande. Är lite rädd för henne faktiskt, så kan det gå..Men nu är vfun slut imon iofs känns gött... Har bara den jäkla papern o skriva då... fiiiifan!! Me men så kan det gå, har månsdag onsdag fredag ledigt tror jag det var, kan behövas! Cocktails på lördag, sjukt bra recept, blir grå-gröna menyer... Hoppas de andra går med på detta, har freestyalt lite =P

Klänningen då? Ja jag funderar på att chocka, fast hur populärt blir det då? Jag vetekatten, jag tror för övrigt att en del av vår plan fallierat!! men men, vi får se hur det slutar... Har nu personnummer till alla iaf =P utifall att det finns något intressant... hahahah, nej fy vad hemskt.  Nej drinkar får det bli.... Puss

Kommentarer
Postat av: Träsk

Mördad på en spårvagn? aj aj inge bra, tänk folket kommer klampa runt i blodet o allt. Och så blir alla försenade o arga. Nej, om du ska bli mördad så får du ju allt välja en bättre plats. Personligen så föredrar jag mördarmryror på avenyn. publikfrieri och ekologiskt på samma gång. think about it!

2008-03-07 @ 11:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback