Stockholm å det snaraste!

Hade precis ett givande samtal med en söt liten gosse.... Haha, by the way, jag är ledsen om jag lurade er.. Inte helt ok kanske?! Anyway, jag o systra mi ska till stockholm om, hmm låt mig se, två veckor? 4-6e april är tanken. Komma bort lite o träffa folk. Lillebro av bröderna vi ska träffa har ju friat till syrran. Eller ja, snarare frågat mig om det är okej att han får fria till henne. De skulle skaffa barn ganska snart tror jag planen var. låter fint. Då blir jag moster ju.. blir för övrigt moster för 5e gången nu i april. Mumsigt mumsigt den 14e är dagen. =) Faster är jag bara en gång ju... Har inte lika många bröder. Dock kan ju de skaffa barn med flera flickor. Men det vet varken han eller jag någonting om så de ungarna räknas inte isåfall =)


Ehm ja, long story kort.. Stockholm, snart, bra ställen?! Bör besöka nåt mer än olsons video o vampire lounge känner jag... Hehhe...,Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback