Bäbis-lycka!

Jag var hemma häromdan och hälsade på grillade lite med familjen o myste. Min bror var där, med min brorson, sötaste ungen i världen alltså! Min lilla Luca, gosade med honom hela dan, o bara myste. Han älskar när man går med honom serdu, så han blir lite kinkig om man inte gör det. Sedan älskar han även att stå och är oerhört fascinerad av tvn. Men lilla älskling du får itne bli ett tvbarn det skall faster se till.
Det bästa var la ändå när han somnade på min mage, och vaknade till och såg sådär underbart trött o nyvaken ut för ngn sekund innan han somnade om =)
Puppylöv!
Jag villf aktiskt ha en egen. Lätt att fixa säger du? Jotack jag vet =) Har änna hyfsad koll på hur med så problemet är väl inte att, utan snarare att omvärlden inte ser ut som jag vill att den skall göra för att jag skall tycka att det är ett lämpligt beslut =)

Äh du fattar kanske?
Puss baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback