Där jag är är det alltid fest...

Ja så kanske det är? Vem vet egentligen? Måste väl enbart vara jag? Eller?
The party is in me....? Ehm! Ja enough om det.
Hade möte med vårt kära lilla p6 igår, ganska kul faktiskt. softa lite o sådära..
Shit happens och nu är jag Gudphadder, hoppa in på sista sluttampen,
eller ja, det är faktiskt ganska mycket kvar att göra typ allt, så jag är lite sönderstressad över det.
Men inte så himla mycket =P

Imon är det Gotland för hela slanten, sova på ringmuren?! Well that aint for me?
Jag ska inte heller sova med Knut och def inte Bonita... FFS!

Jag kanske däremot lägger mig vid brasan o myser lite? Det brukar vara en hit!
Goddamn, får inte glömma att packa bikinin om det nu skulle bli lite sommar!
Hehe Bada kan vara kul?

Ajja nu ska jag sova faktiskt.
Packa klart, sen ta mig en glass o sen slänga mig i sängen!
 
Gott va?! Love you kiddo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback