Schlager, Biljard eller Skräckis?

Plugg o plugg o plugg, bare en himla massa hemtenta hela tiden..
Har väl hunnit hmm, för lite för vad jag borde hunnit, men men, jag prioriterade en helg på gotland som kickoff innan plugget drog igång så jag antar att jag får skylla mig själv, no? =)

Är ganska intressant ämne för en gångs skull dock, synd bara att det skall vara så himla svårt att finna relevant litteratur, men det ger sig nog om jag bara öppnar böckerna o nosar lite? tror du inte? =)

Ska vi ta oss en softish-weekend du och jag och helt stänge ute schlagerskiten? Det är rätt tråkigt ändå! Ok feta öststatare som bara röstar på varann, sen står Carola( läs; Skråla) o gnäller för att det var en komplott emot Sverige o Sverige hade en bästa låten och sen kommer han den där Björkman att gnälla i flera veckor o Bert Grisen Karlsson kommer gnälla... Nääää fy fan jag vet redan hur det går med sånt där!
Stäng ute skiten o kolla skräckis med mig, det blir mer action =)

Eller kanske spela biljard, det är väl ungefär samma =)

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback