I know what you did last friday!

Okej, this is what happened on friday.. jag vet jag är sjukt sen o allt detdär o det är snart dags för en ny!
Men sluta gnäll så förbannat =) Jag berättar la i min egen takt!? Plus att jag haft en obehaglig hemtenta fram tills idag faktiskt så min hjärna har inte vart på topp för annat än Vygotskij o skit! Ja skit var ordet! Usch... Men nu är det slut, så jag hoppas jag iaf får g.. haha=) K kan vara okej, men helst inte... jag vill sola ju?=)

Anyhow,
Jag sitter hemam i soffan o skriver lite på min tenta, Tina kommer hem.. vi ser på varann i samförstånd, Syskon vetdu, dom har ett sixth sense! Hon går till kylen o hämtar två öl, så sätter vi oss o tjötar skit som alltid på, ja alla dagar faktiskt! Ska jag vara ärlig kommer jag inte riktigt ihåg vad vi pratade om...
Jooooo... Hon hade vart på jobbet.. o så hade det vart en snubbe där som fixat elen. En sk elektriker! Fräckt va? Han var stor som ett hus, och biff som fan... och han hade tydligen tyckt att Tina va söt som socker, och det är hon faktiskt, för en timme efter att han hade gått... så kom ett blomsterbud. Alla tanterna blev ju som tokiga! Vem är det som ska få blommor???? ooooh hoppas det är jag! Men icke sa Nicke, Tina var det som fick blommor. 3 st röda rosor. och på kortet stod det; Från elektrikern. Och hans telefonnummer...

Var inte det bara hur sött som helst?!

Hon skicka ett mess o satt fan o messa hela kvällen sen... En sån stil vi som skulle dricka öl! Kan du tänka dig? men det gjordevi faktiskt också! Efter 3 öl så kommer hon med en fjärde... Öppna den nu! Säger hon. Varför då? Undrar jag.. För jag vill bli full o dricka öl med min syster o sjunga sånger! o så öppnar hon sin öl o slänger till mig ett sittningshäfte från dagboken som låg framför oss på bordet.. Min lilla älsklingssyster =) Det är Martina det!

Sedan anyway gjorde jag mig LITE söt, o drog till Chalmers, var sån där after AG-pub.. kan ju va najs..massa störda gamla folk som var där givetvis... Vissa hångla med alla, vissa hånglade inte med någon och jag var väl.... jag? =)
(läs mer)

Sedan visade det ju sig då att hmm en person typ smittade ner alla som var där.. Det är lite intressant. För nu har jag vart sjuk i flera dar, thank you very much... så jag kommer att tacka dig så som tackandet sig bör! =)


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback