En kossa till pojkvän!

Oh my, inatt när jag skulle lägga mig, ja då fick jag tydligen inte det! Fatta min förvåning! Då hade han vart o borstat tänderna o lagt sig medan jag fixa mig iordning, då har han somnat när jag kommer in vettu. Det är väl okej. Men han ligger utspridd över HELA sängen! Och han snarkar!`??! Whatta! Så jag frågar om jag också får plats, men det fick jag inte nä. Så ja undrar om han kunde flytta på sig, det kunde han ju inte nä... Nänä skit i det då!  Han låg på täcket dessutom så jag bad honom ge mig det, och det gjorde han minsann. Så då tog jag mitt täcke o min kudde o gick ut o la mig i vardagsrummet. Om jag itne ens får plats i min egen säng! Då kan han gott sova där själv utan täcke! Jag sov gott på sängen i vardagrummet iaf =) Det enda "synda" var att han vaknade ungefär samtidigt som jag... Så när jag traskade in till MITT sovrum så var han vaken, men hade tyvärr precis vaknat.

Jag tycker att han gott kunnat lega där o undra var fan jag o täcket var! Ko! En riktig ko!

Sedan blev jag lite fundersam eftersom Cajsa igår, vi var på Gretas för övrigt, han den där kon också... Hon sa hela kvällen till mig o vara svartsjuk. Jag förstår inte riktigt. Det ä'r väl inte ett mål att sträva efter?!


Nej nu får jag nog ta och släppa det här tror jag.

Men jag måste erkänna jag är lite putt på Josefin också. Hon var en timme sen igår. INTE okej! Inte alls faktiskt. USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback