Släkten är värst?!

Jag är rätt dum egentligen. Okej, det var sunkigt längesen jag dejtade en kille som bodde hemma.... Until now! Grattis till mig. Missförstå mig rätt, jag gillar dom absolut, men jag vil inte möte HANS föräldrar när jag går ut ur sovrummet... Hej hej....eh... Nej det känns lite, eller väldigt längesen. Det känns som om jag blivit brutalt förflyttat bakåt i tiden. ca 4-5 år. Hemskt!

Jag trodde den perioden var avklarad när "jag fick Micke att flytta hemifrån". Svinbra tänkte jag då, det är väl ändå på tiden! Och var sitter jag nu då? Jo i precis samma sits. Som sagt, jag är lite dum! Har väl själv inte bott hemma på ett par år. Och var väl inte den mest frekvent boendes där innan dess heller, lite utflykter hit o dit på ett halvår i taget osv osv. Och nu är jag tillbaks på punkt ett. Problemet med att byta pojkvän eh? =P

Men en lite kul grejj, det var ju "adventskalas" hos Patriks familj igår. Så hans faster med barn var där. Trevligt=) Och det första fastern sa var; hej Jag har hört talas om dig, nu kommer fasterutfrågningen!      Ooooh som jag längtat! Eller nä!? Fick ju inte ens någon av päronen, men så kommer fastern då... Och jag får inte avslöja frågorna. Jag vet inte om jag törs faktiskt =) Sedan blev jag inbjuden på juldan till eksjö på ngt julkalas eller vad det var... Innan Patrik blev inbjuden =P Det var la ändå lite okej betyg eller?! Fniss!

Sedan den där lilla smålänningen som fått för sig o stalka mig är lite koko alltså... Idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback