Släktkalas- Mums!

Vet du vad?
Jag har en sötnos.
En riktigt gosig liten sådan!
Och han är jävligt snygg i toga!
Det säger både Linda o Agge.
Det är väl bra?!
Men han är min.
Så dom får bara kika.


Efter att jag haft ett litet gnälligt samtal med Linda om oss.
Fick jag blir akut panik och försökte få tag på honom.
Givetvis gick ju inte detta då.
Rackarns!
Så jag skickade ett sms.ett långt sms.
"Honey you gotta talk to me!"
Och baby ringde.
Jag vet att det är svårt att prata.
Svårt att uttrycka sig ibland.
Men du behöver inte prata.
Just let me know.

Och på lördag är det släktkalas.
Det årliga adventsfirandet i Kållered, you see.
Det blir till att bada tunna och dricka glögg och äta något gott.
Och hjälp.
Jag har inte träffat hans släkt.
Nu kommer alla på en gång.
Inte riktigt lika illa som pappas fest kanske.
Men fortfarande värre.
För nu drabbar det mig =)
Hans lillasyster tycker om mig iallafall.
Och han då..
Kanske hans mamma med.
Jag får la gömma mig om det blir för illa!
Hjälp alltså!

Vi ses Babe =)



För övrigt fick jag precis ett jobb till.
Grattis till mig.
Vad ska jag göra med två heltidsjobb då?!
Fy för att välja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback