I love you!

Hey its me again.... Vet du vad? Jag har grymt stora issues när det kommer till att lita på folk. I just dont! Det finns folk jag litar mer på, men de flesta finns liksom på den där andra platsen, close but not enough. Men honom litar jag på. Strange enough. Jag somnar på hans mage när vi kollar på film. Jag somnar inte på folk jag inte litar på. Speciellt inte på deras magar. Honey, what did you do to me?! Du fick mitt hjärta, och jag tror  att du håller det i handen, för det verkar följa med dig varje gång du går härifrån. Jag kikar på dig i mitt lilla nyckelhål o tänker; Hejdå söt! Och idag, idag fick du mig faktiskt att fälla en tår. Det var hemskt. Du fick mig att gråta. Jag gråter inte! Men det var inte för att du var elak. Du är aldrig elak. Det var för att du gick. Hur patetiskt är inte det då? Du fick mig att gråta för att du är snäll.... Det går inte.

Du måste tycka jag är loco. Loco på riktigt. Det är väl inte nåt att gråta för? Nej det är det inte. Men jag vet inte. Jag är väl inte helt i balans om jag kan säga så. Jag har faktiskt tappat fotfästet på riktigt. Jag vet inte vad jag vill göra. Jag vet inte vart jag ska gå. Jag vet inte HUR jag kan lösa det här. Jag vet inte. Jag har faktiskt ingen aning. Jag har tatt paus dessutom. Did you know that? Självklart visste du inte det, jag bestämde det idag, bara Patrik o en tjej i skolan som vet.... Alla andra får la ta det senare... My god tänker du din dumme fan!? Ja kanske, låt mig vara det då. Jag tror att jag behöver jobba. Har vart lite trött på skolan länge nu faktiskt. Och allt som händer bara drar ner mig. Lattjo eh?! Det roliga som väl händer ja gud ja, det ger mig tydligen bara en anledning att drabbas av ytterligare en motgång. Det är lite kämpigt att vara mig faktiskt.

Att lita på dig är lätt, att delge dig saker om mig, det är svårare. Why? Well lets say att jag har mitt bagage. Du å andra sidan, du har jättesvårt att öppna dig för mig. Why? Älskling du har också bagage. Inte samma väska, men kanske lika tung. Jag vet att du inte har det lätt, jag vet att jag inte är lätt. Förlåt. Du är bara så förbannat duktig på att få all skit omkring mig att blekna när du är i närheten. Du får mig att må bra. Du får mig att glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback