En mysig helg!

Så var det fredag. Vecka 1 är slut, var lite kämpigt när vi satte oss i bilen i onsdags faktiskt, knappt vart ute ur huset alls sen jag blev sjuk...
Så satt jag där och bara mådde mer o mer illa. Fruktansvärt faktiskt.
Patrik frågade om jag ville åka hem igen, men jag skulle ju bara på vfu-träff så det tänkte jag att det får jag la fan klara av! Jag kan inte vara en sån grinpelle och sluta göra allt jag egentligen borde göra. Men så sätter man sig där, jag känner att hela hjärnan består av snor, så frågar dom;

Anna, du har ju inte vart här igår, har du vart sjuk eller?! 

Jomen grattis, då kom tårarna på en gång, jaha, jag är en grinpella, that's it, jag får helt enkelt acceptera det. Jag hade då skickat ett sms till patrik att de va sådär för ja mådde fortf illa... så han ringde o fråga om jag ville åka hem. Han kunde köra mig.... Älskling!

Fick iallafalla lite matnyttig info om vfu:n. Men jag känner samtidigt att jag inte är 100% fokuserad på den här kursen, vilket bidrar till att jag inte presterar maximalt. Är bara alltför feg för att ta paus o dra iväg. Why whhy why? Mongome!

Sitter för övrigt här idag och har vart på den mest onödiga "workshopen" ever! My god, jag tror att vi lärde oss hur man skall ha ett föräldramöte! Gifted! Sånt kanske man kan få på vfun istället? Onödigt! Men men det är om bemötande är ju vettigt, dock hade det kunnat vara som föreläsning inte direkt som workshop på nästan 3 timmar! Man blir ju galen på peddan ibland alltså. Dåligt upplägg, konstiga anledningar och underligt genomförande i mångt och mycket! Som den föreläsningen igår tex, den har jag redan fått två gånger tidigare. KUL! Varför kunde de inte planera lite bättre?! Varför ha den föreläsningen i inriktningarna om den ändå ingår i det allmänna som då alltså ändå kommer repeteras!? Förvirrande kids! Jag blir knasig.


Men NU, så sitter jag o väntar på han kongo =) Min mysmongo =) Han är o handlar lite mat innan han kommer hit, för vi ska mysa o spela spel o äta gott, tror det blir pommes o fläskfilé o beasås i massor om jag känner honom rätt! men glöm för all del inte chips o dip och till det givetvis Cola o Julmust, eller ChristmasMust, som den käre en gång sa...

Mmmmm kommer bli en mysig helg, Kan behövas inför nästa veckas tragiska planering! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback