Rockfest och smör!

Jag vet, det är en sjukt trist blogg, bla bla bla=) Sluta läs då dumbass =)

Men jag tyckte han va lite söt igår... eller egentligen inte =)
Jag bad honom att spela Sam Cooke, eftersom han satt vid datorn o var lite dj för tillfället...
- Vilken menar du, Wonderful??
- Ja precis, den vill jag ha.
- Nej asså, jag vet inte vilket låt du menar, jag pratade om dig!
Naaaaaaw!

Lite cheezy, men jag gillar det =) Du får gärna fortsätta att säga söta saker till mig, that just makes me happy! =)

Och ikväll skall lilla sessan förvandlas till "rockbrud" Hur fan ska detta sluta?! Jag tror iofs att det slutar med att jag blir groupie till Patrik. How bout that?! Han har ju ändå löpt peruk! Det är lite overkill, jag köpte bara ett linne.... =) Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback