I am what I did not want to become

Hahaha, vet du vad? Jag har blivit en sån där jag inte tycker om? En vadå? Ja en sådan som bara hänger med snubben hela tiden hela tiden HELA TIDEN! Men missförstå mig rätt, jag älskar det! Men jag vet vad andra tycker om mig dock =) Men för att bryta en trend så hängde vi faktiskt med en polare till honom häromdan också... Ja jag vet, det är sant! Vi var och handlade och åt pizza o kollade på Aladdin! Fräckt eh?
Men samtidigt så är det inte hans fel.

Jag valde att bli ensam, innan jag började träffa honom, Att han sedan sitter o håller mig sällskap. Och att vi kanske inte är riktigt lika mycket ute som folk kanske önskar, och att vi kanske inte umgås riktigt lika mycket med folk som dom önskar. Det är inte hans fel. Jag är bara trött på den sortens umgänge? Festa bör man annars dör man? Eller? Jag fattar inte. Jag vill ta det lite lugnt, plugga o så.. Det är väl okej? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback