Förbannade gubbe!

Vet du vad?
Jag är faktiskt lite förbannad. Tro att man blir när en blind gubbe går RÄTT UT I VÄGEN framför en spårvagn! sånt jävla kötthuvve, där står han och viftar med sin käpp och knuffar på spårvagnen. Han står där flera minuter och vagnen tutar men han står fan kvar. Så jag tar honom i axeln och flyttar på honom så spårvagnen kan köra iväg... Då blir han förbannad på MIG för att jag "lät spårvagnen köra iväg" och undra vad fan jag hade i huvudet?!

Jaha, så du tror att du kan stoppa en spårvagn som lämnat hållplatsen och att han ska släppa på dig?!
Ja för han ser att ja är blind när jag viftar med min blindkäpp så ska han säga vilken vagn det är och släppa på mig! 
 

Det är mycket jävla möjligt att det är så!! What do i know, jag SER! jag är inte blind så jag behöver inte förlita mig på sån jäkla "tur" men nu gjorde inte den här spårvagnsgubben det... men varför förtjänar jag en utskällning för det? Sedan börjar han jiddra om hur puckad jag är och att jag inte fattar någonting!

Det är möjligt men jag är iallafall ingen idiot! säger jag till honom då... Och jäklar vilket liv det blev på gubben! Han börjar hoppa gnälla och gud vet vad....

Du hånar mig för att jag är blind och bla bla bla...
Nej jag hånar inte dig för att du är blind! Men jag kallar dig en idiot efter hur du beter dig!

 
Vill du bli påkörd fine, gå ut på motorvägen o försök stoppa en lastbil, det går nog skitbra om du bara viftar med din käpp!! Fy fan för gubbar alltså! Så nu är jag alltså en förbannad rasist som står på spårvägens sida mot de blinda och handikappade. De handikappade är dessutom en grupp som jag mobbar och avskyr, utifall att det nu undgått mänskligheten... Ja sedan gick jag för jag orkade inte lyssna på hans förbannade jidder!   och han kunde inte följa efter, för han visste inte åt vilket håll jag gick..... hihihih



Och nej, om du nu inte fattat det av min lagomt bittra ton, jag är inte emot blinda. Men jag ha något emot idioter! Let me!

Kommentarer
Postat av: Margarita

hahah så sinnsykt bra! Jeg visste du hadde de i deg Anna som den skaprasisten du er.. Visste du hatet blinde og sikkert gamle mennesker også... Hehe.. FOr en bra historie. Du skal være stolt av deg selv som ikke dyttet han foran neste sporvogn som kom. "her skal jeg hjelpe deg!!!" Dunk... krasj...

Slemme Anna ;) Me loove

Postat av: Anna*

hahahaha, love you maggan =P

2008-09-27 @ 09:25:53
URL: http://snyggannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback