Åldersnojja i flera år är det normalt?!

Ibland undrar jag hur människor tänker, det hade vart så himla smidigt om folk bara sa vad de hade i tankarna. Inte för att jag gör det varje gång heller. Jag kan väl vara mysterisk eller hemlighetsfull om jag vill, FÖR ofta enligt vissa, för sällan eligt andra som får höra alltför mycket för att det ska roa dem kanske. What do I know?! Jag vet en jag träffade häromdan klagade på att jag aldrig sa vad jag tänkte, men det gör ju inte han heller! Is it only up to me? Really?

Sedan har jag ett annat problem. Jag har åldersnojja! Jag upptäckte att det är 25 veckor tills jag fyller 25. Okej tänker du, en piss i havet, din lilla skit! I-landsproblem! yes it is! Men det är fortfarande ett problem. Sen jag fyllde 23 har jag haft panik över att jag är gammal, detta eftersom jag inte direkt "gjort något". Plus att min lilla mamma vill ha barnbarn, vilket hon inte är så diskret med att hinta om! Vad ska jag göra då? Vill hon att jag ska skaffa barn på egen hand, typ våldta någon och bara bli med barn?! Hahaha, ska hon ta hand om den sen då eller, bebben? Jag gillar iofs bebisar, hade nog vart kul att ha en... Men jag är kanske inte riktigt på rätt plats i livet. Tänk jag går i skolan, tänk jag har ingen pojkvän at the moment och inget jobb uppå det! Perfekt för att skaffa barn va mamma??! =P

Nej jag älskar dig, men jag väntar nog tills jag vill ha, så låt mig vara tills dess, jag har nog med ångest som det är...=) eller ångest och ångest, vill väl egentligen fylla 27 eller ngt, så att man kommer förbi den här fasen och kan chilla sen.... Fast om jag förstått alla såpor rätt, så blir jag väl snarare desperat och måste ha mig en man. Så det verkar som att jag är doomed no matter what I do?! =)

Men nu är det dags för lite nötter tror jag, pistage närmare bestämt. Pöss

Kommentarer
Postat av: c

haha

tror du åldersnojan går över när man fyller 27?



you're in for a ride...

2008-09-04 @ 14:58:11
Postat av: Anna*

Hahaha, nej men då är jag förbi 25fasen så då får jag börja oroa mig för nästa o sen nästa o sen nästa..... sen dör jag väl?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback