Idag är morgondagen du oroade dig för igår.

Sedan så är jag lite orolig inför imorgon, för jag gillar som sagt verkligen inte att snacka inför folk, goddamn! Sedan är ajg ännu mer förvirrad för jag fann min dagbok förut idag, från 06! så shit nu har jag börjat skriva där... började här när jag sluade där, så vi får la se om jag kan behålla bägge... anyway.. Jag kanske kommer att förvirra dig genom att tala om saker som jag tror jag skrivit här men bladat ihop med dagboken. Vi får se som sagt!

Men nu imon, först tråååååkiga seminarier o shit hela dan o sen ut på stan o busa o till slut till henriksberg. Kan bli ba, kan gå åt skogen! Crap jag hatar att få skulden för saker när något gått snett. Crap. Not happened yet. Men samtidigt så har jag mina förhoppningar om morgondagen!

Puss

Som sagt, idag är morgondagen du oroade dig för igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback