snart så..


Jag har en regel; Om det är okej för mig att bete mig på ett visst sätt, så är det okej för dig att bete dig likadant?! Är det en bra regel? Det är ju lite; bete dig mot andra som du vill bli behandlad själv no? Så slipper man det där krånglet. Problemet är ju dock om man inte har samma måttstock.. Hmm.. Eller?! Ja skitsamma, jag kör på det här. Det är bra tror jag.

Men nu ska jag stretcha ryggen, lets tjöta mer later... Det ä dags att dra på redovisning snart... GUD va gött att nollningen snart är slut, jag behöver semester!

Kommentarer
Postat av: Mart

Vill å vill vet jag väl inte, men jag har aldrig varit stalkad (vad jag vet), det kanske är tufft? :) Eller så var det för att ge dig en rejäl utmaning i att försöka hitta mig på den hemska sidan ;)



Sävehof tycker vi inte om.. Och allt är Rustan Lundbäcks fel. Lite skyller jag på Jonas Larholm också.. Han filmar och beter sig och raggar dessutom på småbrudar, haha.



"Om det är okej för mig att bete mig på ett visst sätt, så är det okej för dig att bete dig likadant?! Är det en bra regel?"



Ja, det är en bra regel! Eftersom man inte kan veta vad någon annan har för måttstock måste man utgå ifrån nåt, och varför inte något som har sin grund i biblen?!? :)



Ha en härlig kväll!



Klem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback