Trött liten sötis!

Hej ho, vill du veta en sak? Jag  kom till skolan ish efter 12 idag för att möta Patrik, han skulle ha lite biljetter till Hicka bland annat.. Sedan så gick vi faktiskt och återhämtade hans förlorade nycklar samt den lilla kära maskoten som av en underlig händelse råkade rymma i fredags. Tänk så det kan gå om inte haspen är på eh? Han var lite illa medtagen och tilltufsad, men han såg sjukt nöjd ut. Så han hade nog haft en riktigt trevlig liten helg med fåren, ja Kenny alltså! Inte Patrik=) Tog mig dne sköna promenaden upp till Humanisten sen, eller Artisten rättare sagt.. Lite närmare =P Marginellt närmare! Lagom kvalmigt väder må jag erkänna, luktar som en mindre skunk nu, men det är sånt som händer! Ibland luktar tillomed jag illa =) Hahaha.. usch... Dusch nästa ja tack!

Satt sedan på min oerhört förvirrade "Enkät - en introduktion!" Riktigt spännande! Eller ialalfall så spännande som det låter! Jag var på halva, sen var jag inte det, allt fanns ju på kursportalen och han talade inte direkt uttöver det som stod i powerpointen! Men men.. Det gäller nu bara att komma på ett ämne att skriva om. Yey! Funderar på hmm ja något... Tell you later!

Sprang sedan ner med den lilla Skoskav(det är faktiskt hennes smeknamn! och det var INTE jag som kom på det!!!!) Till Studs, skulle kika om lokalerna var lediga i helgen, men big no no... Det var upptaget som aldrig förr. Sicken skit! Så de får klura på en ny lokal minsann! Sprang då istället på lite förvirrade ffsexare, har de någonsin vart annorlunda? Som gjorde reklam för sig genom att sitta.... Ja varför inte? Jag kanske också skall sätta mig ner och göra reklam för ngt.... Förvirrade gossar som sagt, Therese var dessutom överlycklig eftersom hon nu har "fått" Sås visbok! Han saknade den inte så hon fick den! Typ... =)

Sen ner till skolan igen härja o möta lite nollor, naj najs, men ja nu är ja astrött!  De skulle sitta på "möte" yey, o sen in till nordstan o sjunga lite jag skulle ju bevittna detta och fota såklart. Kass sång, eller ja ljud, och hon som spela gitarr kunde inte sångerna de andra kunde o tvärtom... saå det kan gå, men dom fick lite foton iaf, sen ville jag gå =) trött som sagt.. Äntligen på väg hem! Men vad händer? Jo tina ringer o undrar om jag ska med o handla, vi har ont om mat hemma serdu, så ja okejj vi drar o handlar mat, och nu äntligen är vi hemma och maten är äntligen klar och äntligen ska jag få lite vettigt i mig!   ååååh det har vart en lång dag! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mart

Holy shit.. Var inne på min blogg och såg en kommentar från en "Anna*", antar att det var du? :) Det var länge sen så jag citerar det som stod där..



"Yo, det var längesen nu... och när man äntligen hittar hit så är du sjuk, vad det för kärlek egentligen?!"



Ja det kan man fråga sig! Vårt förhållande skulle må bra av lite kommunikation :P



"Så Mr. Mart(ditt förnamn börjar inte på K va? =P)"



Nej, så illa är det inte :) Fast C-Mart heter jag! C står för...?



"har du inte stått emot frestelsen med Facebook alltså... =) Dags att börja stalka dig? =)"



Jag var faktiskt väldigt tidig med Facebook.. Kände ingen som reggat sig när jag gjorde det. Du får gärna stalka mig lite, haha. Fast lycka till att hitta mig, mitt namn är inte direkt ovanligt ;)



Fan vad dumt det blir nu om det inte var du som skrev kommentaren i min blogg, haha.



Hoppas allt är helt fantastiskt med dig i övrigt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback