på vift dagen efter vår lilla finsits!!

Hahaha, well vet du vad honey?
Igår hade vi en spn däringa sittning, och inte vilken sittning som helst utan en finsittning.. Najs eh? Avslutningen på nollningen! Jag måste faktiskt erkänna att jag är rätt stolt för vi slog faktiskt deltagarrekord på sittningen! över 170 pers, så jag är riktigt riktigt nöjd! Det var lite brötigt, men det funkade faktiskt riktigt bra ändå. Vad ska man förvänta sig eg, när det sitter en hel drös med folk och har det trevligt och sedan tvinga avbryta sin konversation pga av diverse gyckel och uppträdanden av skilda slag! Nej jag är grymt nöjd som sagt!

Vi delade ut lite presenter till dem som vunnit de olika delmomenten under nollningen. Tex så vann de som var utklädda till luffare maskeradbrännbollen, KAN ha inverkat att vi trodde de var äkta först! Obehagligt som fan, men kul! Så de fick lite cash i form av chokladpengar och några pantflaskor! Det var ju det de frågade efter, eller? Sedan fick en av mina favoritgrupper lite tröstpris för grym kreativitet under brännbollen med, de var gräsfläckar! Underbart! Sånt bara älskar jag, så fort någon trillade sprang de dit o härja, eller bara härja rent allmänt! underbart! De fick iallafall nått tvättmeel ifall de vill "duscha" ngn gång.... De intog även piratskeppet vid Universeum!

Nej jag måste erkänna att jag är riktigt nöjd med hela nollningen, okej här sitter jag lite bakis o smått glad men ändå =) Rätt glad för att nollningen äntligen är över! Så man får sova lite... Nu på tisdag börjar ju aspingen eller rättare sagt prövotiden som är en månad innan aspningen till p6 börjar. Det är också med vemod jag inleder den perioden faktiskt. Det ska bli grymt kul, missförstå mig rätt. Men i somras bestämde jag mig för att det blir nog också det sista jag gör som "aktiv" i p6. Jag slutade nämligen i tisdags. Jag tar aspningen fram till jul. Men sedan går jag i pension.=) Annaliten börjar bli gammal o trött... jag är ju snart 25=P oOm ett halvår iaf =)

Däremot fyller pappa 50 på torsdag! Fatta eller! Min lilla papi blir så gammal! Och inte är han ensam heller, no no no... Har han ju sin lilla tvilling med! Som också blir 50, helt otippat =) Det tyckte jag var så roligt när farmor berättade, att pappa var görarg när han va liten för Ove, han fick en overall. Men Ralf(min pappa) han fick inte någon ralforall eller hur man nu stavar det... Och ja jag känner min pappa faktiskt, så jag kan se framför mig hans sura besvikna min. Jag är rädd att jag ser likadan ut.., hahaha... och det gör även min syster! När hon hade lönesamtal(för övrigt med en gammal p6are!) Så fick hon ett förslag från chefen som tyckte att okej, nu är det klart! Men Tina. oj oj oj, älskling alltså.. hon var inte ritkigt nöjd med det budet och satt och sura! Det ledde till en lite awkward situation med chefen, så hon fick 2000 till..... Bara föra tt hon såg så tjurig ut =) Alla sätt är bra utan de dåliga no?


Back to business, japps, vet du vart jag befinner mig? På vift, långt ute i ehm, jag vet faktiskt inte var... Kållered!? Har träffat föräldrar idag, småbakis o go... Ja hej och välkommen! Pinsamt värre! Men nu kan han iallafalla inte neka till att ölja med till pappas fest på lördag! Moahahahha


Nu ska jag bara vänta på att han kommer hem. Han gick ju o träna för ett tag sen! och lämnade mig. hemma hos sig! med sina föräldrar! heeeeeeeeeeej..... så kan det gå =)

Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback