Good morning sunshine!


Hej ho, vet du vad? Jag blev väckt med frukost på sängen... Anders den lilla sneaky typen, frågade om jag var i skolan ca 2 minuter efter att jag vaknat. Nej det är jag verkligen inte, tyckte jag.. Nej inte jag heller, jag orkar inte.. Så kan det gå. 5 minuter ringde det på dörren, då står han där ute med ett par nollor och ska ge mig mat =) Cute! Jag gillar faktiskt den nollegruppen, de verkar ha bra nollor! Faktiskt. Ja några av mina favoritnollor denna omgång finns i den gruppen =) Senare idag är det ju brännboll, kan bli riktigt skojj, spec eftersom vi inte behöver oroa oss för den sportsliga biten som ir står för. Vi ska bara kolla utklädnaderna och inlevelsen, Jä, vilket jag nog är bättre på eftersom jag inte kan reglerna... =)



Föresten så är jag faktiskt rätt glad idag, inte nog med att frukosten var smarrig. Räkor till frukost är gudomligt! no kidding! Sedan apelsinjuice o apelsinklyftor.. Ja... Det var en riktigt bra frukost! Grymt nöjd! Jag vet nå¨gon annan som borde pröva =P Inte för att sätta press på dig men; JA do it! =) Vaknade aningens för sent för att hinna i tid till föreläsningen i morse. Närmare bestämt 09;02 och den började kvart över, på Chalmers! Jo tjenare, hinna dit o klä på mig o äta frukost på en kvart när det är en timmes lång föreläsning?! Njae i Dont know really, tro nog att det var kört! Så jag stannade hemma och blev väckt en gång till istället =)

Sedan var ja ju som sagt på husefest i lördags, det var ett tag sen, det blir inte så ofta av någon anledning, förfester javisst, men ja skitsamma detta var då alltså en inflyttningsfest för Karin, Lisas lillsyrra! Så kan det gå, sitter där o får höra massor av intressanta saker om personen jag gick dit med =) Alltid kul att få veta hemlisar no? Sedan är det brutalläskigt att träffa folk, men det får gå =)
Sprang även på min lilla godisbit Sara, dansade lite lekte lite, henne tycker jag om. Too bad she's going away. Men what to expect? Nu vill jag bara ha en kram! Giveit to me baby! aha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback