Yrrol änna..

Hej hå, laddad för ytterligare en fin dag i den grådisiga världen? Sedan vad just din dimam beror sig på, vare sig det är grå starr eller alkoholrelaterade dimmor låter jag vara osagt. Mina består för ögonblicket av trötthetsdis som lägger sig som en klibbig massa i ögona, så nu vet du det =)

Sitter här o dricker mig en kopp lite starkt kaffe och hoppas att man piggnar till tillräckligt mycket att inse vad jag gör, men det är väl ett önsketänkande förståss! =) Fst jag känner att även om nunnen gäspar så vaknar armarna till liv, det kan nog bli något det här!

Föresten, så gick puppy precis, trodde han skulle hänga vid skolan ish, men nonononono... ute i sisjön, så jag vet inte, han kanske blir lite sen! Crap! Men imon är det yrrol o snacks som gäller! Det kan du fethajja!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback