Den ständiga boendefrågan!

Faktiskt så funderar jag lite på det där "dilemmat"; När bor man ihop?

Jag menar okej att man sover ihop, men för den sakens skull betyder det la inte att man bor ihop eller?`Jag tycker inte det.
Sedan okej, han har en p-plats här... Men so?! På något sätt betyder det fortfarande inte att man bor där om man inte har sina saker där. Och vad menar jag med saker då? Jo typ kläder, skor, prylar för o raka sig(eftersom han är kille!), möbler, stuff som betyder ngt för honom, man får posten dit...!

Ska man se till den skalan håller han la på och flyttar in. What do I feel about that? Jag vet faktiskt inte. Skjut mig inte, men det känns lite som att man blir påhoppad. Och nu flyttar jag in! Jaha? Okej? Det känns bra när han är här, som att det är så det ska vara. Men när han säger; Jag sover hemma inatt... Det blir helt fel. Man kan la inte ha två hem? Vilket är isåfall mest hem? Vart bor han? Jag vet faktiskt inte. Jag tror han sover här, men bor där. Det är där han har sina saker, det är dit han får sin post.

Vill jag att han flyttar in? Jag vet inte, vad är alternativet? Han har ingen lägenhet, och frankly hade det kännts onödigt att betala två hyror också. Men bo ihop är rätt stort ändå. Det är lurigt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback