Min älskling talar om framtiden.

Satt och åt frukost med älsklingen... Mysigt som katten, men vet du vad han kläcker ur sig? =)
"Älskling, det kanske är dags att vi kikar på en större lägenhet!?"
Jomenvisst, har bara bott här i två månader, Kan ju inte stanna för länge på ett ställe, då kan man ju rota sig!!! =)

Nej men skämt åsido var det himla gulligt, och så mysigt att prata om framtiden på något vis, vad som kanske kommer att ske, vad man vill skall ske och framförallt vad man hoppas på. Det är så skönt också för vi verkar vara på samma våglängd på det flesta områden. Även om hans tidsplan är lite längre än min på vissa områden. För att nämna en lätt sådan; Skolan! Han har två år kvar, medan jag har ett år. Det blir ändå ett annat fokus. Han är mer fokuserad på skolan, medan mitt har förflyttats till vad som händer när skolan är slut. Det kan väl kanske ha med åldern att göra också så sett, men jag tror inte det. Jag tror det har mer med skolan att göra.

En av hans bästa vänner sa dessutom igår att "jag tror ni håller livet ut, för ni respekterar och pratar med varandra!" Det känns faktiskt väldigt skönt att höra att andra håller med. Jag menar jag ser min relation utifrån vad jag känner för honom och tror han kännerför mig. Det är ju inte så lätt att se "oss" från någon annans ögon. Och tror man att någon annans förhållande fungerar bra så är det väl inte alltför ofta man känner ett behov av att påpeka det för dem heller?! What do I know, men jag kan tänka mig.

Nej nu blir det ner till källaren och plocka ur tvätten, sen får jag la sätta mig o leta lägenheter då... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback