Skåne all the way!

Vet du vad??
Ska o P ska till Skåne idag, japp till både snubben o stället!
Vi skulle eg vart med på en maskerad imon med, men ågon motta får de la ändå vara!! My gosh!
Men det ska bli riktigt najs faktiskt, en liten roadtrip med den söte! Och sedan lattja runt bland främlingar, kanske kanske att sys6rob dyker upp med, får se hur det blir med det =)

Men nu först ska jag faktiskt baka lite bröd, och kanel/vaniljbullar, sedan tänkte jag mig ge mig på en laddning med chokladbollar aka a du vet vad, och så, för jag fick LITE mycket kaffe över alltså =) Så ja det räcker till en sats =) Bra färdkost?=P

Hade hoppats på att ta en liten morronpromenad med josefin också.. men det verkar inte som att hon har tid för mig längre. Alls. Vilket är rätt pissigt. Jag kan fatta att jag inte är så rolig o hänga med, fan har inte sååååå många saker o prata om som är utan P. Men ändå, dissa mig för den anledningen känns pissigt. Sedan vet jag la iofs inte om det är så det är... Men det känns lite så ibland... Singlar vill inte umgås med dem som inte är det, för det är tydligen int kul =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback