snart nog

Vet du vad?
I just kinda love my man, han är precis som han borde vara... =) Lite för intresserad av golf, hockey, fotboll, tennis o gud vet vilka sporter, men det är gött, ja gillar det! Rackarns vi skulle ju börja spela badminton på söndagarna.. Ja det får vi ta efter London, då har vi cash bägge två =)

Du ser vi ska till London i Juni o lattja, faktiskt ska det bli sjukt najs, jag har längtat i flera år! Ja sen jag åkte hem från London förra gången =P Vi ska inte vara där så länge, bara ett par dar, men det kanske är lagom länge? Sedan ska vi väl dessutom flytta ihop på riktigt i sommar också. Kan bli kul, eller kommer bli kul rättare sagt! Knö in några av hans möbler också, och sätta opp ett par hyllor extra så att hans saker får plats. O att inte glömma lilla bixcent! Eller hur det nu stavas. Det är hans gosedjurstomte som han vann på basketen på liseberg i julas! =) Hans första juldekoration enligt egen utsago. Om jag känner mig rätt, så blir det fler!


Hmm, sedan imon så är det faktiskt grillning med klassen... Vi slutar ju halv 5 så då drar vi direkt till Slottskogen o myser, gött o gå i en estetisk klass för då kan folk lira lite gura o gör det ofta! Så det blir nog himla najs... Sen kommer även min lilla söt dit. Det kan bli mys.


Fan vad tråkig jag är eg..... Men jag lovar as soon as ppl know I will tell you more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback