Life is good!

Välkommen till min lya!

Ville bara tala om att jag är på ett sjuhelvetesbra humör! Ja så bra att jag tilloch med svär, du anar ju hur bra jag mår då!  Nyss hemkommen från en liten utlykt till de småländska skogarna där det befann sig ett par små "skogskräftor". Fuck do i know var de får tag på kräftorna i de östra delarna av landet, Men små var dom! =) Men det var himla najs!

VI fick oss en liten förlovningspresent därtill. Jag och min söta P är ju numera ett etablerat par så att säga. Ett officiellt par you name it, jag vet inte =) Men jag är presenterad i vilket fall. FÖR hela den småländska släkten, och den är närapå lika stor som min! =)

och idag vet du vad som händer då? Jo nu ska jag tala om det, idag skall jag gå på vikingasittning minsann.. Japps, Im back in business.. Tillbringade ett par timmar häromdagen med att pyssla på min lilla ovve... fixade på lite märken som trillat av samt ja sydde på nya- Det var lite mysigt, fast P tyckte jag tog för lång tid på mig, för han hann läsa klart sportnyheterna så då var det inge kul o vänta.... hihi.... Men om jag ska vänta på hans nyheter får han vänta på mig. Jag måste ju vara fit for fight nu när det skall bli nollning i staden! Oh my gosh!

Har kommit på att jag nog har kommit ur min lilla svacka.. Gick väl lite smått in i väggen förra sommaren och sedan att jag fick lite mindre positiva besked under hösten. medverkade faktiskt inte till att motivera upp mitt humör till max! Ja galet! Men den söte fick mig på bra humör iallafall,,, Kanske därför det är vi fortfarande =P Men nu är jag nog tillbaka på den nivå jag ahde innan! Ganska passande nu nä'r det är ett år kvar till skolan är slut och vuxenlivets reeella prövningar börjar. Ja det blir intressant


Men nu blir det först lite middag, och sen en himla massa kärlek! See you in the vimmel baby!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback