Funeral once again...

Jippie, it's time again, begravning alltså! Lagom lattjo. Men jag har kommit på att de inträffar ofta mitt i veckan, de där begravningarna. Är det för att folk inte vill lägga något tråkigt på helgen, så som dop och bröllop. Så de lägger istället de tråkiga mitt i veckan som en ursäkt för att slippa från jobbet?!

okej det var inte helt snällt uttryckt, men du kanske förstår vad jag menar?

Jag är så himla trött på otur nu, och jag hoppas att det vänder nu. Jag har en ny lägenhet. Jag har för avsikt att börja på ett tomt blad där. Släppa allt dåligt som vart efter mig sen ja -01-02 någon gång och ta det lugnt. Ta upp yogan igen, funderar även på att skaffa en liten katt eller ngt djur. En guldfisk kanske, det hade väl passat mig? =)

Jag ser faktiskt inte fram emot imorgon. Det ska bli sunkigt oroligt faktiskt. Men men så kan det gå.  Har bestämt mig för vita väggar tro det eller ej, samt en grå mörkt mörkt grå fondvägg. I really love that idea! Kan man köra på en mörkt grå soffa med dessutom, och de går ju aldrig att skita ner en grå soffa! moahahah, tänkte kanske "tweed" åt det hållet.. lite smått rutig sådär. Matchar gott med resten av mina elektroniska prylar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback