En lila dröm!

Jag har en ny vägg!!! =) Har gått in i vardagsrummet en fem gånger och varje gång jag kikat upp på väggen har jag börjat le, det är väl ändå ett bra tecken!? Den där fruktansvärda äckliga strukturtapeten är ett minne blott, ooooh vad jag inte saknar den!
Min nya fina vägg... O älsklingen är lika kär han! Det blir nog bra det här, ska nu bara placera ut våra fina konstverk, och hmm ja, "make this place a home". För övrigt har babyboomen nu drabbat även mig. Inte i form av att jag är gravid, men i form av att folk tjatar på mig om att bli. Nu fattar jag hur det hänger ihop det där... Folk blir alltså tjatade på tills de skaffar barn. Med andra ord måste det vara en himla massa tjat i krokarna! =)

Hmmm, för övrigt, var sak på sin plats. Eller hur?! Om inte var sak HAR en plats då? Är det då konstigt om det ligger frammet?

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback