Jag tycker om dig honey!

Ooooh, det är Fredag hörrö. Vet du vilken dag det är? Det är dagen innan dagen med stort D. Ska faktiskt på kalas idag, i partille. Kan du tänka dig? Med några av Patriks kära vänner... det kallas förfest, men är tokigt! O imon är det kalas för halva slanten, och sedan förhoppningsvis galej på kvällen... OH MY GOD alltså!

Fast min kära Eric, han kan inte komma =/ Jag blir så deprimerad alltså.. Men jag har lyckats kidpnappa Ps kusin iaf, hihi, ondskefull som jag är så tycker jag att han är rätt söt. MEN tro inte att jag valt honom åt mig själv. Nonono, åt min kära Martinafina såklart! Min söta lilla syster. P uttryckte det så fint; Kan du så kan väl hon?!

Talking about Lammkött that is =)

Ärligt talat så gör denna lilla söta pojke mig lycklig i själen. På riktigt. Han får mig att känna. Han får mig att le. Han får mig att mysa. Life is lovely when you are around. So when I put my lips like this I want you to kiss me!

Jag tycker om Patrik. Punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback