The plan for today is fuzzy!

Då ska vi alltså in idag och diskutera varandras resultat. Jag är faktiskt inte klar! Det känns väl sådär, men å andra sidan, av de 4 intervjuer jag gjort så har jag fått fram 7 åsikter, så det är väl ändå en okej slutsats. Sedan har jag inte helt skrivit klart de åsikter som till stor del INTE stämmer överens med mina egna åsikter. För det är så sjukt svårt att förhålla mig neutral till det! Faktiskt. Redan under intervjuerna var det svårt att inte försöka påverka den jag intervjuade till.... inte vet jag till, men följdfrågorna blev lite mer utvecklade än där vi hade samma åsikter. Vilket kanske är normalt iofs. Men ändå, jag delar ju inte samma åsikt, därför krävs det kanske mer utvecklade svar, för att jag också skall kunna ge en rättvis bild av vad som sas? Eller åtminstone försöka ge en rättvis bild. PHEW!

Gjorde lasagne igår föresten, lagom slafsig blev den... Tänkte köra på att försöka göra den lite lösare, mer såsig, liksom, men det gick åt skogen! Eller såsig blev den! Men tjenare, vi tog och åt en tredjedel igår, sedan smälte resten ihop så det syns inte att vi tatt något alls =) Sick! Nu har den stått i kylen inatt så nu är den la lite fastare, men men men.... GOD var den iaf =)

Mitt mål för idag, tror jag skall bli att först gå till biblioteket(glöm ej kortet) och låna en intervjustudie av staffan larsson, sedan till skatteverket och säga hej, sen kanske promenera hem? eller om jag tar mig förbi "apoteket" och köper lite piller typ ipren osv.. Hmm, ja det får nog bli mina ärenden idag. Sen avsluta resultatdelen, så långt det är möjligt och börja sammanställa diskussionen. Blir änna mycket skriva nu!

Ikväll skall vi iallafall ge oss på att äta VIT fisk med ett örttäcke, kan bli intressant för Patrik den söte gillar tydligen inte vit fisk. Så i värsta fall får vi la ta lax. Fast då kan det iofs vara onödigt att lägga något på, för lax är ju gott som det är?! ja nej, pojken får helt enkelt pröva =) Är det inte gott, äter vi det inte igen..... Eller? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback