Cupcake-kalas!

Hallå,
efter en lite oväntad "turn of events" denna helg så blev det tyvärr inget bakande häromdan...
Jag är ledsen om jag råkade lura dig =(

Det får helt enkelt bli idag istället... Jag funderade som sagt på "tigermuffins deluxe", men nu sitter jag här med flera olika slags kombinationer, vit choklad och lime, dumle, tigermuffins, eller någon variant med sommarbär....

Det är svårt att bestämma sig. Men å andra sidan så försvinner väl inte ingredienserna bara för att de inte används idag heller... Och om jag skulle vilja så går det ju faktiskt att göra flera olika kombinationer så länge "smaksättningen" läggs direkt i formen.

Ja, jag tror det får bli så, jag tror det blir 3 varianter av muffins, så blir det några av varje sort. Jag har nämligen bara tre färger på karamellfärger, fast ja helt vit skulle ju också kunna gå. Så 3 eller 4 st sorter då.... Alla som nämndes ovan =)

Ses om en stund love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback