En ögonblicksbild av livet..

Hallå min love,
har du saknat mig? Jag har saknat dig!

Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva här nu förtiden faktiskt. Det känns som att jag har tappat gnistan för det. Undra varför? ;) Det är ju ine så att jag varit en överdrivet aktiv bloggare de senaste åren, faktiskt... Men men, något litet gästspel gör jag väl. Det jag tycker är intressant är att vissa personer fortfarande dagligen läser bloggen, eller besöker den i vilket fall. Så förmodligen har det väl stått något som lockar hit någon :)

En sak som jag lite granna skäms för men egentligen inte är att jag skall på skumdisco, hahahah.... Kommer bli så blött! Men förhoppningsvis rätt kul också.. Det var längesen jag var lite barnslig. Så jag får väl lov att lattja lite ibland?!

Sedan skall jag ju på "konferens" i sthm också ett par dagar... Ehm har tagit lite mer semester än vad som egentligen behövs. Men jag vet ju hur jag brukar bli, så det är nog lika bra. Mamma tyckte det med föresten. Orka vara seriös dagen efter och gå till jobbet?! Nej tack, då blir det hellre chill ett par dar extra så man kan komma tillbaka och ha det gott! =)

Well, jag återkommer på riktigt när jag vill bjuda in dig i mitt liv igen. Men fram tills dess får du mest ögonblicksbilder från mitt liv.

Men jag tycker om dig ändå. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback