Vi ses i vimlet, darling..

Im going out...
ska träffa den där killen igen. Det har blitt en del nu. Jag vet inte riktigt vad jag tycker än. Känns lite dubbelt faktiskt. Fel men ändå rätt... Jag vet inte hur jag ska bete mig. Jag mest bara kör. Fast då känner jag mig som en stor svikare. Också lite intressant. Här blir JAG dumpad, men JAG känner mig som en svikare när jag går ut med någon annan.... Logiken är snavande måste jag erkänna.

Äsch whatever. Nu kör vi flicka lilla... Dags att snöra på finskorna och ta på dig det finaste leende du äger och gå ut och göra staden Göteborg osäker. Hell yeah, det var ett tag sen, och jag vet att du saknat mig min älskling!

Vi ses i vimlet inom 2 timmar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback