Hallå, det är jag igen...

Det var ett tag sen...
Det var faktiskt ett jävla bra tag sen...
Mycket har hänt.
För mycket har hänt.
Flickan har gråtit, gråtit mer och gråtit ännu mer.
Men nu tror jag att tårarna är slut...
Jag inbillar mig det i vilket fall :)
Fann ett citat, ett bland många som kittlar min fantasi.
"If you wanna fly, you got to give up that shit that is weighs you down!"
Vilket låter ganska rimligt i mina öron! :)
På tal om något helt annat har det vart helt sjukt gött väder hela veckan.. Solen skiner som aldrig förr och folk går omkring näsintill nakna, bränner sig såklart och ser allmänt goa ut.. :) Smått sönderbränt folk i maj är väl helt ok!! Hoppas för guds skull det håller i sig nu så det blir en redig sommar :)
Ska för övrigt på middag med jobbet ikväll. Om 3 timmar faktiskt. Ska la göra nåt åt mina rosiga kinder och kanske försöka dölja mina nyploppade fräknar? I vilket fall skall vi käka tapas, vilket är sinnes gott.. Me like a lot! Så vi får la se hur länge jag stannar... hade gärna stannat till två, men å andra sidan öppnar jag imon så, njaeee, kanske inte stannar hela natten ändå. Dock får jag sovmorgon till kl 06.30, istället för 06.15.... hmmm Hur stor skillnad det nu gör i praktiken? :)
But I still love you! Puss toki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback