Så är det... P6 kirrat, nästa AG!

Badodedam doo be doobadam...
Jag säger bara gissa!
Gissa, vem som kom med i P6 igår, efter världens mest lyckade barnkalas!!!=)
*pointing towards myself!!*
Inte för o skryta va, men vi var grymma igår =)
Jag va mamma till Sara som fyllde 5 år, tillsammans med SkåneKalle, men vi har ju skiiljt oss sedan lääääääänge! Nuförtiden är jag gift med ÖlKalle, och SkåneKalle med Malin... Men ingen av oss är väl helt straight uppenbarligen eftersom eller iallafall inte jag o Malin, för vi har tydligen ngt på gång... och Malin, verkar även ha haft något på gång med ÖlKalle?!
Well, det är klurigt detta... Summan av kardemumman är att Sara den stackarn inte vet riktigt hur föräldrarna hänger ihop o vem som dejtar vem... Jobbigt jobbigt, stackars lilla barn!
Vi hade lekar som sätt knorren på grisen, o hela havet stormar, oja vad katten gjorde vi mer?! Sjukt kul ändå..
Ibland blir jag bara nöjd med mig själv, jag var livrädd alltså! De andra 4 har ju haft sin intervju med Plate, visserligen skulle han ju säga där om man inte kommit med! Men ändå, jag tänkte väl att det lika gärna kunde vara så att jag inte kom med för att jag inte fick ngn intervju =P

Anyhow, now I'm here!
Och vi ska till Gotland om ett par veckor o jag hoppas innerligt att jag får min overall så vi hinnre färga dem!, inge ball o springa runt i en vit o känna sig som ett miffo?!
För övrigt!
Planen var att klättra upp i en flaggstång o sno en Göteborgsflagga, som för ett par år sen! Den flaggan är nämligen så gott som väck! Men vi kom på att vi inte klättrar så bra!
Hmm Vi har ett par veckor kvar =P

Nu ska jag på föreläsning!!! MUMSIGT! Efter att ha kommit hem vid halv 3?! I Doubt that alltså!
Men men, vad gör man inte för konsten`?!
Puss på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback