Spela trummor i tvättstugan?!

Så jäkla ball....
Var inne o tvättade förut, för se även jag måste göra såna där dödliga sysslor emellanåt..
En slav hade ju vart perfekt, men marknaden för såna är mindre än den varit måste jag erkänna! Sjukt störande! Anyhow.. så var en av tvättarna knappt centrifugerad alls... Helt dyngsur! Kunde vrida ur plaggen verkligen, och så ska det inte vara... så jag tänkte så käckt. Fan, jag slänger ner skiten i centrifugen o kör igång den en stund så blir de nog bra... Sagt o gjort, ner med tvätten! På med maskinen! Och hej o hå vad den började låta o skaka o röra på sig... Det lät som om jag stod o slog med pinnar på ett tomfat alltså! Pang Pang bom bom bom!! Helt galet! Och Martina som var inne o hängde upp tvätten kom ju ut för hon undra la vad fan jag sysslade med...Haha... Och fy vad hon vek sig av skratt... Hon trodde jag fått en flipp och börjat spela trummor på diskbänken för att få uppmärksamhet. Vi hade nämligen tidigare suttit och pratat om några vi känner med Downs syndrom och hur de många gånger lägger ner hela sin själ i det de gör! Så hon trodde jag härmade dem, rent energimässigt... hmmm...  Men jag fick tyst på maskinen till slut o hängde upp det som det var... Jag trodde den där apparaten höll på att flytta iväg sig eller explodera eller ngt. Helt galet!

Nu ska jag ut o softa på en uteservering med José, lär bli en hit.. Han från p6 var också i krokarna vad jag förstod.. och lite annat folk med antagligen.. För övrigt, Sprang på en gammal kompis från högstadietiden... Tydligen blitt pappa för 2 år sen...  Hej o hå vad tiden går snabbt ibland!
Jag minns när vi va o kolla på Ifk match... Det känns inte alls som att de va 100 år sen! helt sjukt!

Så kan de gå =) puss på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback