They miss me?!

What can I say they miss me?!
I morse bad jag ju en kompis väcka mig...
Så jag verkligen kom opp!
Vilket jag till slut gjorde som tur var, anyhow.
När jag är på väg ut genom dörren, ringer en tanta o vill att jag ska jobba?!
Jag kan ju inte så jag säger nej tack.
Nu på väg hem från lite basgruppsarbete, så ringer min mobil igen
"Anna, det är din mobiiiiil, kan du ta dig hit eller......?"
Tur att jag hunnit ur biblioteket ändå..haha..
Då är det Linda!
En av de nya på jobbet är tydligen sjuk.
Så nu undrar hon om jag kan jobba idag..
Då var det DOM som ringt i morse o bett om mig.
Snäll som jag ibland är så sa jag att det gick bra
Så nu ska ja allt busa med mitt lilla troll imon... Hihi...
Var ju en hel vecka sen sist!
OLIDLIGT!

Nu är det alltså dags att fortsätta mitt arbetsliv en dag till..
Kan bli en hit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback